Usacomplaints.com » Shops, Products, Services » Complaint / Review: Direct TV - Unauthorized $165.39 Debit After Told No Cancellation Fee. #266069

Complaint / Review
Direct TV
Unauthorized $165.39 Debit After Told No Cancellation Fee

The day after Christmas I checked my bank account and they had just taken $165.39. No warning, nothing. I see I am not the only one. The email I sent today says it all. Thanks to your site, I will go to the bank tomorrow and let them know!

Dear Direct TV,

Why has your company treated me like this? I have been a customer for over 8 years! I moved and tried to get Direct TV in my new home. Because I face north and my apartment complex will not allow me to place a dish anywhere but my patio, I could not get your service. I called your company and told them this, and your representative said they would not penalize me with an early cancellation fee. I received a bill and had a credit of $4.37.

Then on December 21st I was debited $165.39 from my debit account Visa check card without any warning at all. The bill arrived after the money was taken. No email, no phone call, just a stealth action on your part. This caused me to be overdrawn and ruined my Christmas and New Year's for myself and my child. I will not be able to recover from the overdrafts for months. I contacted your company and spoke with Josh #W5089, and he said the charges would be reversed.

I see a credit with your company but no money returned to my bank account. I contacted your company this morning twice. First I was on hold for 20 minutes, since your computer recognizes my phone number and puts me to the back of the queue because I am no longer a customer. I called again at 11:11 am and waited another 12 minutes before Antoinio answered my call. As soon as I explained to Antoinio that I was wondering when I would receive my money back, he said he would check and then hung up on me. Why?

Did I give your company any reason to treat me like this? Will I ever get my money back? What is a $19.76 Communications service tax? Is this allowed by the FCC?

What really upsets me is that I only rent at my current location. I would have liked to have Direct TV, but due to circumstances beyond my control I can't. So, for this I am treated like, what? Words cannot describe how I feel. Do you treat all your customers like that? After 8 years, is this how I get treated? If I was not a customer, then I would be important enough to your company for you to actually want to talk to me. I have AT&T as my home phone, I have AT&T as my internet, I have AT&T as my cell phone, and I had you as my TV provider. When I moved, each one of you treated me like dirt. Why?

I paid you every month, on time, recommended you to others, and for what? Look at my situation now. I am out $169.76 and no one will talk to me. What do you think I will say when someone asks me about Direct TV?

Granted, you are better than cable and I would love to be able to have your service, but when the opportunity arrives that I am able to get Direct TV, do you think I would want to be a customer again? Please at least tell me what I did to deserve to be treated like this.


Offender: Direct TV

Country: USA   State: Florida   City: Dania Beach
Phone: 8005315000
Site:

Category: Shops, Products, Services

0 comments

Information
Only registered users can leave comments.
Please Register on our website, it will take a few seconds.




Quick Registration via social networks:
Login with FacebookLogin with Google