Usacomplaints.com » Shops, Products, Services » Aboutrends.com Gave me the runaround, took my money and lied about the inventory they had. Very rude with emails back and fourth. Would not give me a number

Complaint / Review
AbouTrends Designer inspired handbags purses bags fashion jewlery
Aboutrends.com Gave me the runaround, took my money and lied about the inventory they had. Very rude with emails back and fourth. Would not give me a number

I had ordered a handbag from this companies website, i went through and put credit card info and it went through i will put below the emails back and fourth between myself and the who not professional at all person writing back and the person representing the company.
#1-This email confirms that your order was received at AbouTrends DESIGNER INSPIRED HANDBAGS PURSES BAGS FASHION JEWELRY. You will receive an additional email once your order is shipped. Contact us if you have any questions about your order.

Thanks for using aboutrends designer inspired handbags purses bags fashion jewelry.

#2-This email is a notification that your order has been placed On Hold. Please contact us for additional information about your order.

Thanks for using AbouTrends DESIGNER INSPIRED HANDBAGS PURSES BAGS FASHION JEWELRY.
ME-why is my handbag on hold? I would like a telephone number

#3-The hold was due to our security software flag warning on your order.

1. Whose name is on the credit card you are using?
2. Are you authorized to use the credit card?
ME-The Credit card is my boyfriend David J Wabys he used it to buy me the handbag. What will happen now? Do we have to reorder it
Katie,

We are sorry to tell you that we don't the color/style you wanted. However, we have the following in stock:

1. Red2. Red.

Please confirm ASAP... Thank you.

Phone:
[email protected]

Order Confirmation

David W,

This email confirms that your order was Shipped
Contact us if you have any questions about your order.

Thanks for using AbouTrends DESIGNER INSPIRED HANDBAGS PURSES BAGS FASHION JEWELRY.
They all of a sudden SOME purse for me then cancelled it AGAIN the next day-
David W,

This email is a notification that your order has been cancelled. Please contact us if you have any questions about your order.
ME-I got a message on the 17th saying that my order was shipped? And now its been cancelled? Did the purse get sent or not?
—Now the next two are their reply to my message, which is very rude like their messing with me. First i got one that says NO. Exactly like that then four min later a message that says YES. Just giving me a runaround and not an answer. These people are very rude and no help whatsoever, now i have to wait and see if the money is refunded.
Katie K-David W
Baxter, MN
Date:


0 comments

Information
Only registered users can leave comments.
Please Register on our website, it will take a few seconds.




Quick Registration via social networks:
Войти через FacebookВойти через Google+