I god tro booker jeg ind på en fri prøve på
antirykecrem.
DEen fri prøve skulle kun kst fragt altså
Dk 29, -kr. Som jeg sendte over min konto.
Istedet for at hæve 29 kr, hævede de 680, -kr
Er der andre der har prøvet dette. Jeg har
modtaget en lille krukke af det farmøse
produkt. Der er ingen afsender på produktet
kun en postbox i UK.
Er der andre der har prøvet tilsvarende.
M.V.H.
Buster
0 comments