Home Depot
Early-paid promo balances never got finance charges credited
- 08-08-2003
- 6
I wrote a letter on 7/4/03 to Home Depot, Inc. concerning our account, which was not credited for the adjustment amount of finance charges to be returned, since 2 promotional balances were paid off before the due dates of 5/28 and 6/28. The last check cleared the bank on 6/27/03 with a balance of zero. Last statement received 5.
On 7/23 I received a letter from Monogram Credit Bank of Georgia, 800-677-0232. Their reply was "As of the date of this letter, our records indicate that your account has a zero balance." It was signed by Akash Kularni, Customer Service Rep.
Next I sent a message to them through Home Depot's online services. Their reply was "Already answered by letter and records indicate we paid $55.91."
My next reply, sent by online services, was on 8/6. According to my records and your billing statements, you charged us $76.99 in finance charges for the period from 1/6/03 to 5/6/03. Our payments have always been early and never late. We have never received a credit for $55.91, which is the incorrect amount!
My next step is to report Home Depot's fraudulent promotions to the Better Business Bureau and usacomplaints.com.
I'm tired of fighting with you people! I sent this e-mail again on 8/9, but did not get a reply to either one!
Be careful about their supposed credit of finance charges when paying off an account early. They don't mean it. The credit card bank has some incompetent people!
Company: Home Depot
Country: USA
State: Georgia
City: Atlanta
Phone: 8006770232
Site: homedepot.com