Wachovia Bank
Branch Cannot Refund $66 in Fees So I Closed All Accounts

Business & Finance

Do not bank with Wachovia Bank/Wells Fargo Bank

Wachovia Bank does not provide personal service anymore. The manager can not credit a customer for the high fees they charge, instead you have to contact the very rude customer service dept. The managers and financial representative at the branch have no authorization to service their customers. Regardless to how long you have been a customers and your standing they cannot help you. All business is by the 800 non personal customer service dept and they do not care.

After three years of service I have closed all my accounts with Wachovia because they charged me fees of $66.00 and refused to credit them. They charge me $22.00 for a $5.00 charge. They could have denied the charge, but decided to steal my funds instead. I have never had any problem with them before, but now Wells Fargo is responsible. The bank managers use to be able to service you at the branch, but now they cannot do anything for a customer. The bank employees have no authority and these people have degrees. The personal service is gone, the bank is stealing funds and they are allowing the customer service representative to make major decisions about which accounts are important. Thus, they will soon have no deposits, no accounts, no customers and the customer service people can go stand in the unemployment line.


Company: Wachovia Bank
Country: USA
Address: One Wachovia Center Charlotte, NC 28288
Site: wachovia.com
  <     >  

RELATED COMPLAINTS

Wells Fargo Bank
11-Day Holds on Deposits Followed by Overdraft Fees

Wells Fargo Bank
Announced $20 Monthly Fee for Existing Wachovia Customers

Wells Fargo
Charged $70 Overdraft Fee After Deposit Timed Behind Payment

Wells Fargo
Overdraft fees charged for transactions posted the same day

Wells Fargo Financial Cards
Credit Card Account Changes Left Customer Service Unable to Help

Wells Fargo
Open Letter About Poor Follow-Up After Closing All Accounts

Wells Fargo Bank
Branch Refused to Release $3,300 and Travelers Checks for Two Hours

Wells Fargo
Courtesy reversal of two overdraft fees refused

Wells Fargo Bank
Bank Refused to Cash Customer's Personal Check Despite Valid ID