Groupon
Baked Goods Voucher Unfulfilled and Refund Denied After 7 Days

Miscellaneous

I ordered a Groupon which stated $100 of baked goods could be purchased for $50 from Negresco bakery. I used this Groupon on 12/11. I received confirmation from the bakery in the form of an e-mail the same day. A month later, I still had not received the goods, so I e-mailed the vendor, Negresco. They sent me an e-mail stating that the order had not actually been processed, but they could only refund me for the cost of the shipping, which they did. I e-mailed Groupon, who responded asking for confirmation that I had actually followed the instructions, which I explicitly stated that I did. Following my reply to this, I received this e-mail:

"I'm sorry to hear that this Groupon isn't going to work out for you. Groupons make great gifts, so if you're not able to use it yourself, feel free to give it to a worthy recipient. You can always give an unused Groupon to a friend unless otherwise specified in that deal's Fine Print.

We do not issue refunds past 7 days from the purchase date unless there is an unresolvable problem with the business preventing redemption, or if you had a bad experience when you redeemed your Groupon.

If you need more help in terms of getting this sent out, we are happy to help.

Thanks for your understanding. If there is anything else I can help you with, please let me know."

I have e-mailed back emphasizing the gravity of this situation: that is, I have paid for goods and not received a refund for it. Unless I receive my money back, I will not use Groupon again, and will further discourage all friends, colleagues, owners, et al in their engagements, business or otherwise, with Groupon.


Company: Groupon
Country: USA
State: Illinois
City: Chicago
ZIP: 60654
Address: 600 W. Chicago Ave., Suite 620
Phone: 3126765773, 8777887858, 8889599916
Site: groupon.com
  <     >  

RELATED COMPLAINTS

Groupon
Voucher Says Transferable but Value Cannot Be Transferred

Groupon
Maid Service Voucher Not Honored Due to Contractual Dispute

Groupon
Improv Show Deal Listed $4 Cheaper Next Day, Credit Refused

Groupon
Refund refused on gift voucher, called bait and switch

Groupon.com
Only One of Four Vouchers Redeemed Without Problems

Elite Brights Toothbrush -GROUPON
Toothbrush Bought for $225 Never Received Since September Order

Groupon
Salon Went Out of Business and Refund Was Refused

Groupon
Limo Deal Unusable Because May Was Fully Booked, No Refund

Groupon
Two Vouchers Refused for Previous Client and No Refund Given